Flyttkartonger

Nu är en del av det som man kan lägga ner i kartonger nedpackade.
DVD'er, spel, skivor, gardiner, prydnadsaker, kläder... 5 kartonger avklarade. 3 more to go.
Bajs.
Bajs på allt!!
Jag fattar inte varför jag tar hårt på att flytta? Det är ju inte direkt så att jag flyttar bort till Kiruna. Bara upp till Skäcklinge.
Det är någonting inrotat. Svårt för att skiljas från saker och ting, personer.. som betytt mycket för mig.
Den här lägenheten t.ex. Det här är mitt hem. Det här har varit mitt hem under en lång tid, och äntligen en fast punkt under en lååååång, lång tid. För innan dess, var en jobbig tid. Som jag, såklart, förträngt.

Den här flytten, får mig att må konstigt. Undermedvetet. Och jag orkar inte rota i det undermedvetna.
Jag hatar att flytta.

Men, jag sätter på mig mitt happy face och försöker inte tänka på det. För jag orkar inte PRATA om det. Tack.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vill du ha kramar och mys då???

2009-11-17 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback