Fredagsmys

Kom hem för en liten stund sen från en simtur med Veronica.
Fan, gamla kärringar vi har blivit!
Man tappar lätt när man inte tränar regelbundet. Vi har blivit ganska dåliga på senaste haha.
Förut simmade vi en timme, nu orkade man knappt en halvtimme. Fast vi höll ut i 45 min iaf. Strongt säger jag!
Sen när vi skulle gå och duscha upptäckte vi kiiisssss på golvet. USCH! Någon som hade sett en K-skräckis kanske? Haha.

Jocke är nyss hemkommen och vi ska fortsätta att packa ner våra saker. Pappa kommer ner senare för att hjälpa till.
Och nästa helg är vi helt utflygna! GOSH!

Ikväll blir det fredagsmys med Veroniiiica ihihih och Bööönan! Käka kycklingsallad och titta på Idol. Sen blir det skräckis med fruktsallad och nachos. Inte blandat såklart.
Ska bli mys.
Sen är det jobb hela helgen, 11-20. Hela dagarna, woho.

Nu ska jag kolla klart på Entertainment Now och sen, PACKA!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Om de sååå e de sista jag göööör



nöff nöff

2009-11-20 @ 18:37:56
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback