God kväll

Nu sitter jag hemma här i köket. Lyssnar på FF-låtar och tar det lugnt efter jobbet.
Pappa har satt upp mina hyllor och tavlor i rummet. Det är jättefint och mysigt där nu :D Och så har jag en liten julstjärna som hänger på väggen. Har ju inga fönster som sagt. Jo, ett yttepyttelitet, fast där kommer det knappt nåt ljus igenom.
Och det går bra med hunden också, Dilo. Känner knappt av honom. Ibland kan jag väl få attacker och nyser som en gnu. Men som nu, känner jag ingenting.

Imorgon hade jag tänkt åka till Skäro och införskaffa mig nya månadslinser. Har inte haft linser på två månader nu. Rätt skönt, men det är kul att få kunna sminka upp sig, och det går ju inte så bra när man har glasögon.
Sen är det julfika hos farmor och farfar. Det är ju första advent imorgon! Helt sjukt vad tiden går fort. Jag hänger inte med.
Och Georgos ska uppträda i Södertälje imorgon då alla 10 bidrag från Lilla Melodifestivalen är ute på turné.
Får se om man hakar på på det.
Förmodligen blir det bio senare på kvällen och se "2012" med Jenni och Sanna. Får se hur det ser ut här hemma då också. Men allt börjar ju komma på plats nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback