Jag ska måla hela världen för dig mammaaaaa

Eller iaf mitt nya rum hihihi. Eller, jaa. mitt tillfälliga rum. (Förråd) Men det är väldigt stort! Typ som det jag har i lägenheten.
Är i nya huset nu och jag och pappa har målat hela kvällen. Jag är väl inte världsbäst på att måla, men det var mysigt och kul att göra nåt med pappa.
Och jag har ett stort brunt fult skåp i mitt rum, som måste stå där eftersom vi har ont om förvaringsutrymmen. Pappa skulle flytta det skåpet och helt plötsligt hörs det ett ringande, som från en klocka inuti skåpet. Riktigt jävla äckligt ljud.
I skåpet ligger en väldigt gammal klocka. Jag berättade för Carina som sa att när en klocka ringer sådär så är det någon på besök.
Hon hade själv en gammal klocka i gamla huset, och varje gång den ringde så visade det sig att hennes farmor var på besök.
Creepy.
Och den står i mitt rum.
Ni vet hur jävla rädd jag är för sånt där. Fast samtidigt, älskar jag det.
Jag är knäpp, jag vet.

Och anledningen till att jag är väääldigt dålig på att uppdatera är för att jag inte har något internet hemma. Den knasar hela tiden och jag har jämt varit inne på trådlöst, sen funkade det inte tillslut. Så jag tänkte att om jag avinstallerar 3G-nätet och installerar om på nytt så skulle det funka.
Så fel jag hade, hohohohooo!
Så den ligger nedpackad.
Tills jag skaffar nytt.
Nu snor jag andras datorer och nördar istället. Som nu, Carinas. Muahaha.

Vi ska väl åka hem här snart. Jag, Jocke och Emma. His new göööörlfräääänd. Jättesöt och trevlig tjej! Gillar henne som fan.

Och jag ska julpynta imorgon på jobbet. Själv! Så ni får komma förbi och se hur fint och julpysmysigt jag har gjort hihih ;D.

Hem mot duschääään! Jag har vitt hår! Jag känner mig gammal...

Kommentarer
Postat av: emma

:D

2009-11-26 @ 07:55:50
URL: http://ispeakmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback