När alla vännerna gått hem..

Ja, det var det fredagsmyset det! Hihi :D
Veronica kom mitt i röran när vi höll på att rensa ur köksskåpen, slänga en del, spara en del, vira in i papper och packa ner.
Nu är det massa kartonger överallt. Saker ligger överallt. Och knappt några bestick och inga tallrikar.
Vi käkade pastasallad på papptallrikar. Och gjorde fruktsallad i en kastrull och jag fick äta glass med gaffel.
Bönan kom förbi med melon och skräckisar. Och vi hade freeedagsmyyys. Och lite B/K-myyys hihihi. Som vanligt :P
Tack boobisar, för att ni joinade det sista fredagsmyset i denna hederliga lägenhet.

Och jag är lite nervös inför morgondagen på jobbet. Fick ett samtal från Sonny som sa att jag ska ha utbildning imorgon.
Alltså, utbilda en ny medarbetare i kassan. Och han ska observera så att jag gör allt rätt. Och om jag klarar det, blir jag direkt handledare!
Håller tummarna för att det kommer gå vägen!

Dags att lägga sig i sängen, och fortsätta skissa lite på min überschnygga tatuering, hihi!

Pözz&Kjaaaam

Skumbanaaaan

Kommentarer
Postat av: sanna

Ååh, johanna du måste flytta ner hit igen sen!!! Spara pengar eller råna en bank!

Och sen vill jag bara säga, Lycka till på jobbet idag!! :) Du kommer klara det galant.

2009-11-21 @ 09:36:56
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback