Nyss hemkommen

Nyss hemkommen för typ.. 10minuter sen. Mina händer luktar burgare och pommes frites efter ett stopp på Sibylla..
Den här kvällen har gått fort. Den kvällen man längtat efter i ungefär 2 veckor.
Min Kat Von D utstyrsel vart lyckad.
- Eyyy Kat Von D!!!
Kat Von D hit, Kat Von D dit.. Jaaa men det är hon jag ska vara puckooooo.
- Du är fett lik iaf.
- Jag vet. Jag är fett het.

Men efter en halv promenad till Skäcklinge var jag inte lika het.

Först var vi i Södertälje hos Linda. Det var roligt. Jag var tatuerare och tatuerade folk. Dom vart fett nöjda asså.
Jag är grym.
Osså lite Gnr och Kiss på det hela å vi var hemma.
Synd bara att det skulle bli bråk.
Sen hamnade vi på en kyrkogård och jag hörde ett FROOOOHMMM för första gången från Veronica. Vi gratulerar. Vi gratulerar.
Sen vart det ett till FROOOHMMM när vi upptäckte en Bajengrav.
Det var jättefint på kyrkogården med tända ljus på varenda grav. Ja, nästan varenda grav. Jag kände mig värsta helig när jag gick där.
Jungfru Maria nästa.
Sen vart det en promenad till Statoil. Om Veronica hade fått bestämma hade promenaden lett ända upp till Lövholmen, vilket inte hade gått så smidigt i mina högklackade. Hade redan ont efter en 5 minuters promenix från centrum. Så det blev en taxi.
Vilken tur att Iso inte spillde nån senap i taxin..
Där uppe väntade våra vänner vampyren och hon som blir biten av vampyren, plus hon som hade ett blixtlås för ögat. Det var ganska äckligt.
Jag gillade vampyrens cape btw. Den såg ut som en plastic baaaaaag.

Jaaa.. Det var väl våran kväll lite sådär halvt om halvt. Jag uteslöt dom roliga partierna för jag är rätt tråkig.
Bilder kommer upp sen. Då får du skratta åt fulla människor. Mig bland annat.
Måste bara vänta på dom som hade kamera. Veronica och Linda vill säga.

Och så måste jag säga: Jag var fett snygg ikväll. Synd att du missa. För du missade någonting fett special din jävel.
Eller.. jaa... Jag är alltid speciööölll.....

Usch. Jag är ensam hemma och det låter som att det är någon här. Du vet, när man känner av någon annan. Det låter som någon som andas här hemma. För det är helt tyst, och jag hör ALLT.
Jag vill inte vara själv... Buu.. Och full också, då blir det ännu värre. Fast ett plus är att jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Mmmmm... Mmmmmyyyyyys, hihihihi.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback