Öööhhh

Att dricka dagen innan man själv ska ha fest är fan ingen höjdare.
Smällfet huvudvärk, helt uttorkad i käften som smakar pung och smaklökarna har försvunnit. Kan vara pga pungsmaken..
Och lat. Jag är riktigt lat. Men jag får inte vara det, för jag måste plocka undan en massa, och göra bål, och duscha och göra mig själv iordning.
Om 4 timmar börjar ju folket rulla in.
GAH!
Jocke är inte hemma, han är hos en brud och hade väl tänkt att inte hjälpa till.
Och jag bara sitter här. Hahaha.
Det är sånt trist väder ute också, suck.

Nej, nu måste det hända grejer.. Får snart panik och magsår.
Det är inte alltid lätt när man är tidsoptimist.

Kommentarer
Postat av: fia

det beror väl på att du sög pung igår åxå ;) haha

2009-11-14 @ 16:21:03
Postat av: Mamma

snälla...flickor... kanske du ska be dina vänner om hjälp eller ???

2009-11-14 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback