Snart så

Snart flyttar jag och lillebror.
Pappa har kommit förbi med flyttkartonger här i veckan. Så måste börja packa. Det svåra är bara att komma igång, veta i vilken ända man ska börja.
Och vart fan ska man göra av skiten??
Har ju massa tallrikar, glas, handdukar, lakan, lampor... Det har dom ju redan hemma. Kan ju inte blanda ihop allt och sen kommer det bort. Man vet inte vilket som är vems och ja, allt sånt där.
Nu är hallbyrån och spegeln såld. Så där är det tomt. Nu är det någon som vill köpa soffbordet också.
Sofforna lär vi aldrig få sålda. Dom är så omoderna, haha! Så vi sänker priset ner till 3000:- för alltihop. Sugen?

Sen blir det sista festen här på lördag. Säga bye bye Munkhätte och sätta foten i gamla hederliga Skäcklinge.
Känns sisådär. Vi får se hur det går. Har aldrig bott tillsammans med Carina och hennes barn. Och hur det går med hunden får vi också se.
Är ju en såndär spansk vattenhund som man inte ska vara allergisk emot. Men jag är typ hyperkänslig när det kommer till djur. Så visst ska jag nysa och snora och klia och pipa. Suck.
Älskar djur, men tyvärr blir det med en viss hatkärlek eftersom jag blir döende runt dom.

Nej om man kanske skulle ta och hitta en ände att börja i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback