Swein!

Igår, efter mycket tjat från mamma, vaccinerade jag mig mot svininfluensan.
- Du är ju i riskgruppen! Det sätter sig på lungorna och du har astma!
Så ja.. Man vart ju nojig. Bättre att ha gjort det än att riskera nåt.
Det var obehagligt ska jag säga er. Man kände hur sprutan gick in i armen, hur allting sprutade ut och sen så blev det som ett slags vaccum när hon drog ut skiten.
Usch.
Obehagligt.
Har inte känt nåt särskilt efteråt. Visst, har jag haft ont i armen. Vart ännu värre efter simningen igår. Kände efter 20 min hur det strålade ända ner till handen och det stack.
Nu blir jag förlamad tänkte jag. Haha, men nejdå. Har bara varit svag och det har gjort jävligt ont med vissa rörelser, och när folk tar på armen skriker jag.

Det var mitt inlägg om SHWWWWEEEEIIIN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback