Tattoo

Har kikat runt på lite tatueringar den här veckan, och är riktigt sugen på att skaffa en ny. Har varit det ända sen min första, att skaffa fler!
Den här gången på högra armen.
Som ni vet har jag en stor kärlek för rosor, och även döskallar.
Så jag funtar på om man ska ha tre stora rosor på överarmen och i ena rosen är det en döskalle, liksom inbäddad. Och så fyller man ut med blad och snygga skuggningar.
Så tänkte sätta mig ner och skissa lite. Sen är det bara att spara lite pengar, blir ju mycket lättare med det också nu när jag flyttar hem igen.



Har tagit inspiration från den här bilden. Men ska såklart göra om till mer min design. Sätta min prägel på det.
Jag förstår inte folk som bara kan ta en bild som dom tycker är snyggt.
För mig måste det vara personligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback