Döende

Det är helt dött här på jobbet. Att jobba stängningar på söndagar är ju för jävla segt. Men, ändå rätt skönt att bara sitta och chilla.
Var och färgade och klippte mig idag hos Sanna. Mörkbrunt, nästan svart och lite ljusa slingor, mer som effekter här och var.
Jag är riktigt nöjd och har fått mycket komplimanger för det. :D Känns skönt att inte gå runt med en risbuske på huvudet längre. Och, jag har äntligen investerat i en plattång.

Och nej, jag har fortfarande inte fixat internet. Tycker det är rätt skönt att vara utan det ett tag.

Imorgon blir det sim och sen stan med Iso för att inhandla helgens utstyrslar. Kommer bli tyngaste. Woop woop!

Jahaa... Om man kanske skulle ta och börja förstänga.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback