Ett litet inlägg..

Då var man hemkommen efter en dags arbete.
Försökte ringa mamma men hennes mobil var avstängd. Så jag ringde mormor som sa att hon skulle opereras ikväll. Och jag har varit nervös och orolig hela kvällen i undran hur det har gått.
Jag hoppas att det har gått bra och att det inte har blivit några komplikationer med tanke på att hon också har en inflammation i buken.
Lilla mamma <3 Det är aldrig kul när någon i familjen blir riktigt sjuk.
Så det första jag ska göra imorgon är att åka raka vägen till sjukhuset.
På onsdag fick jag ledigt också. Det känns bra. Då behöver jag inte stressa med simningen och så kan jag rå om mamma hela dagen.

På lördag ska jag åka med Fia och se Salvador Dalí's utställning på Moderna Museet. Ska bli riktigt kul, och jag gillar att vi båda delar intresset av kultur. Teater, musikaler, konserter, utställningar.
Jag har mormor och tacka för mitt kulturintresse. Hon har enda sen jag var liten tagit med mig på musikaler och museer och såna utflykter. Jag hoppas att hon och jag snart går på operan som vi har pratat om ett tag nu :).

Kanske dags att försöka sova nu så man orkar upp imorgon.
Natti!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag börjar fundera på om du släpar med dig gubbarna som är med på bilderna, eller om det är en funktion på din mobil? Hahaha

2009-10-06 @ 07:08:21
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback