Ex, som i fucked up.

Efter mycket tjat från vänner, och velande från min sida, lyckades jag dra mig upp ur soffan och dra över till Jenni för att lira GH5. (Som är så jäkla kul förövrigt!!)
Efter 3 timmar av lirande och vitt vin tänkte vi dra en sväng till TB's.
Gamla, hederliga TB's.. Det är där allt händer. If you live in Tumba, THAT is the place to be on a saturday night!
Trevliga vakter, bra musik, nytt, roligt, spännande folk. Och det blir aldrig bråk.
Ett ställe att rekommendera.

.....pfft.

Vi hade det trevligt, hängde med gamla klasskamrater och snackade skit. Och så lite dans på det hela.
Mot slutet av kvällen ska såklart ett jävla knäppo dyka upp och förstöra allt. (Knäppon finns det gott om i Tumba, vill jag lova)
Slåss och skrika och vara allmänt dum i huvudet. För att sedan gråta och be om ursäkt.
Nej, sånt går inte hem hos mig. Och inte mina vänner heller. Man klarar sig bäst utan sånt, eller hur Sanna?
Scithzo.

Nej, nu har mina vänner dykt upp här och vi tänkte se en film. Vacancy, får se om den är nåt bra!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ja men verkligen! Det finns så mkt bättre!

2009-10-05 @ 16:07:17
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/
Postat av: fia

Tb's är fett status!

2009-10-05 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback