Kan inte sova

Kan inte sova. Ligger och vrider och vänder mig.
Så jag gick upp, ut i vardagsrummet, ut i mörkret. Täntke gå ut på en cigg. Blir rädd över att det sitter någon och hukar sig i soffan. Det är bara brorsan som sitter med Iphonen i öronen.
Jag slår till han på pannan, han rycker till och kollar på mig, hoppar upp ur soffan och blir skiträdd. Han tyckte jag såg ut som The Ring-bruden.
Hahahahahahhahahah!!
Ja, osminkad, blek, med svart hår och morgonrock kan jag vara rätt lik henne.

Jag hatar när jag inte kan sova. Massa tankar och inga tankar. Om allt och inget.
Ingen bra sovställning och man faller inte in i den här "transen" strax innan man lyckas somna. När jag väl lyckas hamna där så tänker jag Yes nu somnar jag, och så börjar blodet pumpa runt och man lyckas få upp adrenalinet på nåt jävla vänster. Och så är man tillbaka på ruta ett och försöker hitta en bra ställning och slappna aaaaav.
Suck.

Så nu sitter jag i ena fåtöljen och bror i soffan, som ena två ugglor. Och ingen kan sova.
Fast det är rätt trevligt ändå.

Nej nu tänkte jag skratta lite. Gör det du också på www.icanhascheezburger.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback