Missed me?

Eftersom jag inte har nåt internet hemma så kan jag passa på att uppdatera när jag sitter på mitt break på jobbet.
Saknat mig?

Så, ja lite nytt var det.
Simningen har vi kommit igång ordentligt med, och ja, träna överhuvudtaget. Varje morgon och kväll. Och ibland så blir det långpromenad på det, och äta bra.
Har redan börjat märka resultat.
Sorry Fia, men sympatimagen är på väg bort!

Vi har börjat renovera i nya huset. Riva väggar och måla, lägga golv och ja, allt. Värsta Extreme Homemakeover. Det är vi!
Huset är riktigt fint, underbar planlösning. Och sen när det är klart kommer det vara riktigt jävla flott.

Nästa helg blir det till att dra iväg på Halloween-fest a la Kat Von D. Längtar som fan.
Och så blir det att se "This is it", filmen om Michael Jackson med tjejerna.

Hmmm, jaaa.. Hinner inte vara så värst specifik och rolig när jag skriver ner allt som hastigast här på jobbet. Så jag får vara tråkig ett tag tills jag tar mig i kragen och fixar till nätet.
Måste säga att det är rätt skönt ändå att inte ha internet. Det tar så förbaskat mycket tid av en.

Yeah well. btw, bruds. Jag stänger inte imorgon. Kan vi inte ha kul då istället för på lördag?

Kommentarer
Postat av: Jannike

Det är andra planera idag tyvärr :(

Men jobbar du till stägning imorgon eller?

2009-10-23 @ 09:30:27
URL: http://jannikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback