Nu jävlar!

Nu fan är det dags att komma igång. På riktigt! Inte bara sim då och då. Jag och Veronica ska börja gymma. Hell yeah. Rediga karlar var det va?
Så minst simning och gym två gånger i veckan har vi sagt. Och långpromenader. Och äta bra och nyttigt.
Simningen har gett framsteg. Nu simmade jag hela 45 min utan att pausa. Och jag tog i mycket mer. Känns så skönt efteråt när man har tagit i. Man känner sig så bra och full av energi.
Fast ibland är det lite läskigt att simma, när det simmar massa stora, håriga gubbar bredvid en och tror att dom är som fisken i vattnet, fast dom plaskar som stora valar så man får kallsup. Hahaha! Gamla gubbar är inte att leka med..
-Johanna, han är bakom dig!
"Plask, flomp, plask, flämt, skvätt, våååågor som sköljer över."

Man får lite panik där när man försöker hålla sig över vattenytan.

Och jag blev medbjuden på Halloweenfest hos Veronicas kompis Linda. Ska bli skitkul! Jag som har längtat efter att få klä ut mig!
Och vi vet exakt vad vi ska vara. Vi kommer bli så snygga, woo! ;D

Ska strax dra iväg till jobbet. Jobbar stängning hela veckan ut förutom onsdag som är enda lediga dagen. Men.. Det är cash! Och cash is king.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är sååå duktiga,träna på...

2009-10-12 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback