Saturday

Och Halloween.
Jag känner mig som en mupp. En fet mupp. GAH.


Och har druckit fööööööööör mycket kaffe. Och snart kommer det, jag är så jäkla svullen. Lagom till fest, hell yeah.


Och flumhumöret är på topp, hahahah. Usch... jag orkar inteeeeeee.


Och inga bra kläder har jag heller. Hatar sån här jävla tjejnoja. Girlygirly.


Jag måste käka nåt också.
Har bara ätit en banan på hela dagen. Och två koppar kaffe och cigg. Det får igång magen vill jag lova, hahahhaa.


Jag har en t-shirt som jag kan klippa i som är rätt lik en av Kat Von D's.
Annars har jag ett Rolling Stones linne, men jag ser så fet ut i den så jag vet inte.. Hmmm. Ja, vi får se senare.

Nu ska jag röööööka och sätta på lite kaffe. Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback