At home

Har haft heldag med Micke. Lirat Final Fantasy, kollat på massa serier och filmer, käkat stroganoff och hembakade bullar och bara tagit det chill.
Det är så skönt att bara komma hemifrån ett tag. Och det är alltid nice att hänga med Micke.
Och nu är det snart dags för möte med banken, vi får se hur det går. Både mamma och pappa måste gå in som borgenärer för mig.. Och jag tror inte att en lägenhet är det första jag  får tag på. Så jag kommer förmodligen att bo hos pappa ett tag, i ett förråd, igen. Haha.
Det är nånting med mig och förråd. Kommer aldrig ifrån dom.
Sen blir det till att plugga plugga plugga. Måste bli klar med den där handledarutbildningen till nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback