Att jobba över är inge kul..

Usch.. kom hem för en liten stund sen. Kom inte ifrån jobbet förrän vid ett nu i natt. Fick reda på att jag skulle göra en special på shake/glass maskinen halv tolv, och då hade jag inte ens börjat förstänga resten, som läsken och kaffemaskinen.
Så det tog en och en halv timme alltihop, plus att gäster kom emellanåt. Annars tar det bara 20 min.
Så det sög, och jag blev trött och på dåligt humör. Men det tar ju ett tag att varva ner sen när man kommer hem, går ju inte att lägga sig på en gång. Så, framåt tre fyra kanske det blir sängen, och ytterliggare en timme när man väl lagt sig.
Att jobba kväll/natt är ingen höjdare vill jag lova! Särskilt inte när man får jobba över.

Slut med klagan.

Imorgon och på fredag är jag ledig. Ska bli riktigt skönt! Då blir det till att umgås med mina vänner, och kanske familjen? Och att ta en nogrann storstädning genom hela lägenheten. Har inte haft tid nu på senaste, plus att man vaknar sent när man jobbar kväll, och brorsan hjälper inte till. Så det ska bli skönt att rensa undan lite.
På lördag blir det den där inflyttningsfesten som skulle vart förra veckan, men som blev uppskjutet.
Ser fram emot!

Ååh, jag längtar så mycket tills jag ska få en lägenhet. En egen. Som bara är min. Och min första! :D

Btw, hörde på radion att man ska sänka priset på cigg med 10 spänn. När vet jag inte, men kul för plånboken att höra!

Och tack till Jenni som hjälpte mig göra om min blogg, den är inte klar. Den är under ombyggnad. Kanske kan fixa klart imorgon om du orkar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback