Fredagsöööl!

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Som vanligt ska det vara kaos precis när jag ska dra så jag får jobba över.
Hmpf..
Och så fick jag kuta till bolish för att köpa lite alkohol, i regnet, med ett paraply som fälls ihop i ansiktet på mig. (Köp inte paraplyer på Lindex..)
Så då blev jag på dåligt humör. Alkohol i den ena handen, fuckat paraply i den andra, som går igen i ansiktet, som jag fäller ut (försöker med ena handen) och så skvätter det en sjö i ansiktet på mig.
Jag var jävligt glad när jag kom hem.
Men nu när jag öppnat en öl börjar det vända, haha.

Jag hoppas vi får kul ikväll gumsi! Och att du åtminstone inte tänker på det där alltför mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback