Ny dag, ny vecka.

Igår var jag på visning i Tullingeberg, i en etta. Jag gillar den lägenheten som fan. Den är rätt liten, men ljus och luftig, och har sin lilla charm.
Och var på en visning av en etta på Munkhättevägen, precis bredvid Veronica. Lägenheten var skitsnygg! Nyrenoverad. I fell in love! Men det var jättemycket folk där, så jag tror att mina chanser att få den är rätt så låga!

Sen åkte jag och mamma hem till henne. Och fan vad katterna har blivit stora! Dom har ju växt flera decimeter! Haha.
Mamma gjorde pannkakor, som vi inte har ätit på flera år, med grädde och jordgubbsylt. Tror jag käkade minst 10 stycken, och efter det var min mage inte att leka med. Mamma kan intyga, hahaha!
Och så vart det Poirot på kvällen. Dom där serierna är fan bra.
Jag gillar att vara här. Det är lugnt och mysigt. Visst jag kan knappt andas och ögonen är rätt rödsprängda, men va fan. Sånt man får ta om man är allergisk och älskar djur. Suck.
Om man kanske skulle ta och göra sig lite frukost?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu vet jag vart alla dessa finurliga miner kommer ifrån........ :)

2009-09-07 @ 23:24:51
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback