På en tochsda!

Sträcka lite på sig. Oooaaahh!! Jag är helt stel. Får ta och boka in en simtur här i veckan. Förmodligen utan Iso,
:(, som precis har gjort en ny gadd av en arg chihuahua och inte får simma. It's freakin' awsome dude. Sanna gjorde också sin igår, en älva som hamnade på låret. Can't wait to see it!

Snart är det dags att pallra sig iväg till arbetet. Känns sådär lagom segt, men ett plus är att kaffemaskinen funkar igen. Woho! Kaffeholic, yes I am. Det är tradition att så fort jag anländer så blir det en kaffe med trippelespresso och lite mjölk. Folk skulle väl bli chockade om jag helt plötsligt inte började passet så.

Och jag är glaaaad, för jag är käääär!

I min nya mobiiiiil! :D

Jag vet jag är töntig gällande min nya mobil. Men jag är inte sån som införskaffar mig en ny så fort det är nåt nytt på marknaden. Plus, att det här är första gången jag har köpt en mobil. Annars har jag alltid fått gratis. Jag är inte den som är så värst teknisk.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja borde kunna simma snart.. den läker och läker :) en vecka sen nu jö! :D

2009-09-24 @ 17:38:24
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback