Roawr

Fan vad grinig jag blir på folk.. Ingen som ställer upp. Just typiskt när man väl har blivit bjuden på en maskerad a la 80-talet och jag som hade tänkt vara Cyndi Lauper, så kan jag inte gå. För jag jobbar till 00, och ingen vill ju jobba stängning en lördag.
Hoppas ni får kul brudar! Utan mig! Blir ganska svårt va? ;D
Men nästa helg blir det iaf utgång med mina kära Iso. Nån annan som har lust att närvara en minnesvärd kväll? För det blir ju alltid minnesvärt när jag och Veronica är ute och far! Haha ;D

Ska strax dra till Jenni för att hjälpa henne med outfiten och sminkningen för ikväll, det blir Madonna a la 80's.
Jag kommer inte alls känna mig sur för att jag inte kan joina, inte alls... Men det ska bli kul att fixa henne. Älskar sånt där! Just därför jag skulle vilja gå en teatersminkkurs. Men det kostar ju typ 120.000, sattehhhh... Mina vänner blir mina försökskaniner!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Om en vecka blir det galet :)

2009-09-19 @ 13:47:19
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback