Tidsoptimist, javisst!

Så typiskt mig att tänka, jag gör det snart, sen, jag hinner. Det är luuuugnt.
Fook.

Får se om jag har på mig min nya klänning jag köpte idag. 200 spänn på H&M. En svart tajt jävel som visar kärlekshandtagen hahahah, nääämen... Och så är den långärmad med svart genomskinlig spets ovanför brösten och armarna. Den är riktigt cool.
Shit, fan. Svart regerar i garderoben. Man vill ju ha lite roliga färgglada kläder, men när man handlar på måfå blir det mest svart. Och jag handlar mest på måfå. Vadgöra?

Harry B senare med underbara, stencoola Värånika! I'll see you there? You know what I'm wearing! ;D

Dags att sätta på ansiktet och peruken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du gullig :)

2009-09-26 @ 21:38:57
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback