En dag som denna

Har vart en bra dag idag, startade med en simtur i Storvreten vid tio med Veronica, plus kramp i foten. (Varför blir den aldrig bra?)
Senare drog jag till Fia med chokladbakelser från Ica, så satt hos henne och tog en fika. Det blev även en nostalgitripp med en massa Nirvana-låtar.. Aaahh, denna nostalgi. Det är en härlig känsla men samtidigt lite dyster, med tanke på att man inte har kontakt längre med dom kompisar man hade då, på den tiden när man var runt 15-18. Men det är så det är. Vissa kommer in i ens liv för ett litet tag, man lär sig och får nya erfarenheter och dom fyller ett visst hål. Sen försvinner dom. Kanske är lika bra, för med en del utvecklas man åt olika håll. Så vissa jag funkade bra med och hade jävligt kul med , kanske jag inte funkar lika bra med nu.
Men en del stannar kvar en längre tid, och förhoppningsvis håller man kontakten hela livet.
Folk som gör en stor påverkan i mitt liv, glömmer jag sällan. Som får en att lära sig, utvecklas. Det kan både vara bra och dåliga sätt, men hur som helst så för det en framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback