En lite tristare tisdag

Idag är en sån där dag där jag inte har lust med någonting eller någon.
Jag bara är.
Och jag är fortfarande förbannad på mig själv för att jag lyckades trampa sönder min plattång i lördags.
Curly Sue härnäst. Har inte råd att köpa en ny.

Någon som har sett "My sweet 16" på MTV? Såg det idag, var en tjej som skulle ha djungeltema på sin fest. Och bara för att så skulle hon ha en massa exotiska djur på festen. Ni vet, tigrar, pantrar etc. Och jag blev fly förbannad.
Där gick djuren omkring med kedjor kring halsarna. Så ska det inte vara. Man ska inte ha en jävla tiger på sin fest för att det kommer bli aw-sooome! Och coolaste festen för i år.
Idioti.
Djur ska leva i det fria. Inte för att roa människor.
Så vad gjorde jag, jag bytte kanal...

Nej, idag är en sån där trist dag. Där jag känner mig helt flat. Och sitter för mig själv med mina tankar och mina känslor.
Och inte vet man någon bra musik som kan hjälpa en att ventilera heller.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag såg det programmet för ett tag sen, My sweet 16. Jag tycker nog mest att det är ett par äckligt bortskämda ungar! Prutt på dem!

2009-09-01 @ 23:38:20
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback