Blulululuu

Tack för igår Veronica! Jag hoppas du hade roligt trots allt :).
Chaaarrrrliiiiie! We're goin to the candymount'n! Candymount'n Chhaarrliiiie!
Blulululuuu.
Tydligen så utmärkte vi oss  ganska mycket på den där festen. Det första folk sa var: Det här kanske inte är eran sorts musik. (Paris Hilton - Stars are blind). Det är väl rock som gäller för er rockbrudar? Men såklart var ju födelsedagstjejen också GN'R fan så det blev lite rock osså. :D.


Kom precis in efter en jakt på bakismat i centrum, blev cola (cola dagen efteråt är ett måste), gulaschsoppa och pizza och ostbågar. Jag bunkrat upp för hela dagen.
Ska ju följa med Matilda och Tobbe och deras nya Donkencrew ut ikväll, och sen på inflyttningsfest i Storvreten med Emelie.
Men jag vette fan om jag pallar. Iaf inte så som jag känner mig just nu. Har ont i magen, är seg och är bara sugen att sitta hemma och se en bra film. Och mysa lite med mig själv.
Lördagsmyyyys!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lördagsmys låter wonderbart. Tack för igår. Fun as alltid :) Knäppt som alltid. Galet som alltid. PRUTT!

2009-09-05 @ 21:03:34
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback