Härlig dag med vänner

Idag var jag och träffade Fia. Vi tog en fika på bistron och jag fick se ultraljudet av lilla bebisen! Den såg ut som en alien haha, man såg den framifrån, med jättestort huvud och liten kropp. Båda känner på att det kommer bli en liten flicka. Jag tycker att det här är så kul, och jag är jätteglad för Fias och Chrilles skull! Jättestort GRATTIS! Jag kommer skämma bort den där lilla alien som just nu ligger i magen.


Det vart en två timmar lång fika med prat om bebisar, vänskap, minnen, boende och ja allt helt enkelt.
Sen blev det mat på La Rosa som vanligt, haha. Dom har gjort om där så det var riktigt mysigt att sitta där, med levande ljus.


Tack för idag vännen.
Vi får se till att ses snart igen!


Sen drog jag hem till Jenni för att kolla på Idol och fick mig ett gott skratt.
Sitter kvar här, vi tänkte se en film men hon har lagt sig i sängen medan jag sitter här. Så vi får se hur det blir med det. Båda ska ju ändå inte upp tidigt imorgon, sattehh. Lilla korven. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback