God eftermiddag

Är på jobbet och njuter just nu av min halvtimmes rast. När jag slutar vid tio kommer Micke ner hit och sen drar vi hem till han. Och imorgon ska vi klippa oss! Woho! Han ska dra in till stan till någon frisör där, så jag passar på att haka. Ett billigt ställe. Det passar bra. Fast känns lite nervöst, eftersom Sanna har klippt mig hela tiden i drygt tre års tid. Och nu kommer det någon annan, a stranger, som ska röra mitt hår. Jag hoppas bara det blir bra!
Sorry Sanna! Känn inte nu att jag sviker dig! :P
Funtar på att skaffa lugg. Och så massa uppklippt, fast behålla längden. Jag tror det kan bli suveränt ;)

Lägenhetsvisningen gick bra. Jag gillar den som fan! Nu är det bara det där med pengar och lån. Mäklaren ringde mig idag och undrade hur jag ville göra.
Så jag ska snacka med mina föräldrar och kolla med banken, sen så får vi se om jag blir en lycklig ägare till en etta! Vi håller tummarna.

Ser fram emot fredag. Valborg, fest hemma hos Emelie och alla mina älskade tjejer. Det är inte varje dag vi träffas, så dom tillfällena vi väl gör det är värda att ta vara på. Och Micke följer med. Så det kommer bli en underbar fredag!
Och i helgen ska vi grilla hemma. Det ser jag också fram emot. Då är det verkligen sommar.
Så det kommer bli en awsome helg med alla mina nära och kära som jag håller hårt i! Ni är bland det bästa jag har.

Kommentarer
Postat av: sanna

Men jag klippte ju dig i alla fall ;) Hoppas du känner dig nöjd, jag lägger alltid extra tid på mina vänner, och gör mitt allra bästa! Det var kul att se dig idag:) Puss

2010-04-30 @ 23:02:31
URL: http://skoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback