Hej

Jag är världsbäst på att blogga, jag vet. Har varken haft lust, tid eller ens en dator. Så att...
Just nu sitter jag på jobbet. Ska strax in och arbeta. Yay. Jag känner mig så jäkla seg efter en timmes rast och har bara lust att gå hem, duscha och fixa och trixa lite.
Men det får bli efter kl 20. Och sen så är jag ju ledig imorgon.

Jag blev ledsen idag. Micke gick upp ur sängen, drog upp gardinerna och utbrast: DET SNÖAR!
Då vart jag ledsen och sjönk längre ner under täcket. Men det vart lite bättre när han sen joinade.

Jahaaaa... Det blir fan inge bra av att blogga på jobbet. Har tusen saker jag vill skriva om, men jag ska in om 5 min, och det blir bättre när man kan sitta själv hemma i lugn och ro. Så jag säger hejdå!

HEJDÅ!

Ps. Jag är så kär!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄNTLIGEN, såå jag har längtat, tycker om när du skriver, för du skriver så bra...Man beöver ju inte berätta allt här, men lite vardags saker är alltid kul att läsa om. puss ÄLSKAR DIG...

2010-04-21 @ 18:50:06
Postat av: Veronica

Jag älskar att du är kär :) :) <3

2010-04-25 @ 13:05:22
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback