Idag är det söndag

Och jag sitter själv i Mickes lägenhet. Han skulle iväg och jobba. Eller, sjukskriva sig, han har känt sig lite krasslig. Så han kommer hem om nån timme. Sötnosen..

Idag ska jag på lägenhetsvisning av en liten etta här i Tumba. Ett perfekt första boende liksom.
Visst att jag trivs som fan att bo hemma, man är aldrig ensam och det är alltid liv runtomkring. Men, ibland så vill man kunna ha sitt. Helt för sig själv. Och jag vill verkligen ha det nu. Efter Drygt 5 månader av att bo hemma så har jag tröttnat lite grann :P Det är dags att gå vidare.

Senare idag ska jag träffa två små töser som jag inte träffar så ofta. Och dom stunderna tar jag vara på. Ska bli spännande att se om Olivia har växt något och se vem hon liknar mest nu :) .

Nej om jag nu skulle ta och ge mig ut på en promenad hem i morgonsolen. Här kan jag inte sitta och uggla.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Gött och se en uppdatering här :) Vad är det för lägenhet du ska gå på??? :) Nu blev jag nyfiken as hell

2010-04-25 @ 13:03:02
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback