Påskägg, bit för bit.

Snacka om att jag har frossat idag. Blev ingen påskmiddag för min del. Men på jobbet hade chefen världens fetaste påskägg som jag föråt mig på. Man går ju och plockar hela tiden. Nu hade jag fått ett påskägg här hemma som jag sitter och glufsar i mig.
Jag är inte ens sugen, men den ligger här bredvid mig, ankan på ägget stirrar på mig och godiset ligger där i och verkligen vill hamna i min mage. Nästan så att dom hoppar självmant in i min mun.

Cola-räcerbil. Mums.. Smakar sådär härligt syrligt i munnen som cola gör.

Herregud. Jag får fan ge mig snart, har nästan käkat upp hela ägget.

Det känns nästan som att jag syndar nu. Frosseri.

Det ser ut som jag har gravidmage.
Fint.

Jag tror jag har gått upp alla mina 12 kg igen.

Det är typ 3 bitar kvar.

2..

1...

Äh fan.. Är det påsk så är det påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback