Måndag, ledig dag idag.

Har bara legat hela dagen i sängen. Inte gjort ett skit!
Ätit rostade mackor i sängen så det var fullt med smulor och jätteäckligt. Sen vid tre fick jag nog och började städa och klä på mig.
Fia och Olivia var på väg hit från IKEA. Var skitkul!
Oliven skrattade hela tiden när jag höll i henne och lekte med henne. Jag blir så glad i själen när jag hör och ser henne så där glad!
Sen var det dags för mat och efter det var det sovtajm. Då passade jag och Fia på att ta igen förlorad tid och bara satt och snackade om allt och inget, dessutom ett glas vitt på det.
Var ett tag sen vi bara gjorde det. Kändes som på den gamla goda tiden. It was awsome!
Vi blev nostalgiska och pratade om gamla minnen, vi pratade om hur vi har det nu, och framtiden.
Tack. Sånt där behövs. There's a reason why you are my best friend, mate!!
Känns så jävla trist nu när hon har åkt, och jag är inne på mitt 3:e glas vin. Och jag är ensam. Micke är på arbetet och kommer inte hem förrän imorgonbitti.
GAH!
Vad ska jag göra nu?
Var meningen att jag och Fia skulle laga mat tillsammans, men eftersom Chrille skulle iväg på bandyträning och scheize nu så bidde det inte. Och jag orkar inte laga lax till bara mig själv. Är inte ens så hungrig. Räcker med mackor för mig. Eller en cigg... Och kanske kakor. Hahahaha!
Nej usch.. Nu sitter jag bara och blajar. Jävla vin.
Jag vill inte vara själv. Niklas är iofs hemma men honom orkar jag inte umgås med.
Och jag har ingen större lust att spela Sims.. Eller jo.. Kanske..
Snart blir det gym iaf! Woho! Jag har blivit så jävla fet. Sambokilon ja tack.
Jag och Micke ska köpa gymkort och träna minst 4 gånger i veckan. Blir sen när lönen kommer.
Jag ser verkligen fram emot det!
Att må bättre, få snyggare hållning, få mer energi, och bara känna sig jävligt snygg!!
Nästa vecka, då det är löning. Wouuwooo!! Då jävlar. Gym, gym, gym! Träna, träna, träna!
Nej, nu kan jag inte sitta här och skriva längre. Börjar bli för onykter. Ska ta och rosta mig några mackor och spela Sims. Hahahaahaha, hur nu det kommer att gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback