Och så var kvällen kommen

Har haft en jättebra dag med goda vänner. Först simning med Veronica som höll på att drunkna hela tiden pga ständiga kallsupar. Du gör mig orolig, damen!!
Skönt att få simma av sig lite. Men jag känner att det inte riktigt tar på dom ställen som jag verkligen behöver, som axlarna och ryggen. Måste verkligen få sträcka ut. Kanske bara jag som inte simmar korrekt, who knows..
Efter det tog vi igen vår träning med kakor och saft. Häääärligt!
Efter att hon åkt hem satt jag och nördade med The Sims 3 som Micke fixat åt mig. Inte sååå händelserikt spel, men gosh vad man blir beroende! Man gör sina gubbar hur man vill, klär dom, fixar håret, sminkar dom, bestämmer hur dom ska vara, vilka mål dom ska ha, vad dom ska göra, bygger hus och inreder.
- Det där spelet är som att ha en klippdocka fast virtuellt, sa Micke när jag höll på att göra en gubbe.
Trodde han skulle tycka det var astråkigt, men han var med och spelade :P Fast roligast är det att spela själv tycker jag.
Kommer ihåg när jag och Fia var små, och vi satt jämt hemma hos henne och spelade The Sims (första versionen) hela nätterna! Och sen när The Sims 2 kom vart vi helt hysteriska hahaha!
Det är fan kul.
Efter det gick jag och träffade Jenni, passade på att handla en vinare till morgondagen då Emelie ska ha galajj.
Fast det vart ganska onödigt för jag fick en B.I.B av Jennis pappa gratis. Så nu står det två boxar i kylen. Haha, fast alltid nice att ha, eller hur?
Jag och Jenni satt som vanligt på hennes balkong och snackade skit. Sen vart det en del uttryck som " Ååh, nej! Men guud! Såg jag ut sådär!! Neeej fyfan! Hahaha!" När vi satt och tittade på gamla bilder på hennes dator.
Ja, tänk vad man sett ut genom tiderna.
Man hade en del fula perioder, och några snygga :P
Jaa, det var väl min dag i stort sett. Imorgon ska jag tvätta i tvättstugan för första gången. Hoppas det går bra. Kommer säkert ringa Micke i lätt panik. Men som tur är kommer han hem vid 10.30 så då får han hjälpa om det skulle bli nåt :P
Nu ska jag fortsätta på min gubbe i Sims och nörda tills jag blir trött.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du måste ha koll på mig när vi simmar, så jag inte drunknar. Tur änglarna är med oss (haha) :P

2010-08-16 @ 00:02:40
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback