Tisdag 3 augusti

Och jag sitter i soffan, i min framtida lägenhet, lyssnar på "Turistens klagan" och har kopp kaffe framför mig.
Emelie dyker upp snart, och då ska vi fortsätta vårt skitsnackande.
Älskling är nere i Amsterdam med sina kompisar och kommer hem på torsdag.
Här hemma har jag hållt på och packat och flyttat över kartonger. Skönt att ha hälften gjort :)
Var i Barkaby igår och fyndade ett par jeans för 99 kr och ett par bruna skinnconverse liknande skor för 300.
I'm pleeeazed.
Hela veckan ska jag stänga också, känns segt, men ändå helt okej. Har ju nära hem :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Näeh!

2010-08-03 @ 21:25:31
Postat av: Veronica

Uppdatera mera joyobean!!! ;P

2010-08-09 @ 23:57:40
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback