Friday, I'm in love!

Min helg började igår kl 17. Hääärliga tider! Idag var det upp tidigt. Det är så skönt att vara uppe tidigt. Man har mer tid på sig, och den där tiden mellan 9-11 är typ som ens "egen tid". Man kan sitta och slappa, utan att få ångest.

Ska över till Fia om en liten stund, och ikväll ska vi, mamma och faster till Torekällberget och äta middag på deras resturang. Det ska bli jättekul och jag ser fram emot det så mycket. Vi har ju aldrig gjort någonting tillsammans vi fyra. Jo, när vi var små, men det var ju typ 15 år sen.

Det är någon som snackar danska på tv just nu. DÄNSKE!!! Det är ett riktigt fult språk. Och jag har lust att slå nån på käften. PAOW! När man bara lyssnar på danska hör man ingenting, absolut ingenting.
Bara: ouuähhhouohhähäähäh! Jävla grötkäft.
Men det för också genast över tankarna till någonting riktigt roligt som ligger mig varmt om hjärtat:

Bestefar og jeeeeeg



Nu skiter jag i det här! Det är fredag, imorgon är det lördag! Och allt är så jäkla bra!! Förutom för-PMS. Woho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback