Lyft på röven!!

Imorgon ska jag till Komvux här i Tumba.
Jag ska försöka ta tag i mitt liv nu.
Är inne på spåret att bli marinbiolog. Men fan vad jag måste plugga upp mina gymnasieämnen då: Ma D, Fy B, Ke B, Bi B...
Det gäller att ha en stark drivkraft. Jag hoppas jag får det i sinom tid. Jag tänker inte jobba hela mitt liv på McDonalds, det är då ett som är säkert! (Gäller bara att tänka så, så lyfter jag snabbt på röven.)
Jag är så jävla glad att jag har underbara människor runt mig som pushar på.

Men.. Jag är ändå inte 100 på om det är just det jag vill göra. Jag vill ändå hålla på med konst, design, smink, tatueringar, saker som man kan uttrycka sig igenom. Men, det är sånt som man kanske inte klarar sig alltför bra på senare i livet heller...

Klurigt, klurigt.
Jag hoppas att det klarnar lite efter imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MATTE D?!!

gud..å jag klarade inte ens matte a light..haha.

2010-02-22 @ 16:50:04
Postat av: madde

Du klarar det! En framtid på donken är ingenting för dig!! :)

2010-02-25 @ 18:03:25
URL: http://madelue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback