Nu är det måndag igen!

Ram-ra-a-a-aaa, rama-a-a-aaa, Gaga o'lalaa, want your bad romance.

Hemkommen från en kryssning med underbara och älskade enhörningar! Vi sjöng karaoke, drack massa drinkar och dansade hela natten lång med fulla finnar (iaf jag och Emelie). Och det blev en del vändor till Tax Free. Massa suklaaaaa!! Och en massa, massa asgarv :D Ja, mina vänner. Det vart en väldig lyckad resa, just tack vare rätt resesällskap.
Tyvärr har inte jag några bilder, för jag hade inte med mig någon kamera som vanligt. Just för att sladden är borta och då känns ju det ganska onödigt! Men mina vänner har massa massa massa. hii

Ska dra och jobba om en timme och 45 min. Har en ganska så stor känsla av "Jag vill inte" och en ganska stor känsla av "Ligga hemma och kolla på film och äta massa PEZ". Ni vet, pez, det där godiset som man sätter i en figur och så öppnar man huvudet och ut ploppar en sån där suggodis. Det är mina favoriter. PEZ och såna där lösgodis-sockerbitar. MMMMM SÅ GOTT!
Har inte varit och tränat på en hel vecka. Och det märks redan! Har blivit mjuk överallt. Hahah. Får ta och gå ner nu i veckan när jag är ledig. Så man blir lite bitig. Sockerbitig. Hmmmhihiihhhhooho.

Imorgon får jag äntligen träffa min älskade. Eller, rättare sagt, mina älskade. The sexy mama and the little alien. Blir en heldag tillsammans och matlagning står på listan. Vad det blir för gott får vi se imorgon. Slår vad om att det blir kött, med potatis och bea. Mums.
Ååh, jag saknar henne så! Jag hatar att vi aldrig ses nuförtiden. Nästan aldrig, iaf. Bu to that.

På lördag är det opera som gäller tillsammans med lilla mormor. "Barberaren i Sevilla". Ska bli riktigt coolt att gå på opera. Första gången, sen är jag ingen operavirgin anymore, yayy.

Nej, om man ska ta och hoppa in i en dusch och få av sig all kryssninglukt (som typ, fylla och rök och svett, jag orkade verkligen inte igår) och borsta tänderna. Sitter nästan och spyr när jag känner dunsterna av min egen andedräkt. Om man kanske ska gå och terra brorsan lite, moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback