Poobear

Idag verkar alla ha varit på dåligt humör i familjen. Nåt på g kanske? Lite sura, lite griniga, mycket att stå i. Och jag har svullat som fan idag. En dålig vana jag har när jag är grinig och stressad. Cheese och pommes och bea och QP och cola och kakor och semla. USCH! Man får ju ångest! Så imorgon blir det till att pressa på gymmet!
Och ikväll när jag kom hem låg Dilo i hallen och skulle fram och pussa och vara sååå gullig, han brukar inte vara så gullig mot mig så värst mycket.
- Pussa inte Dilo!! skriker Elina.
- Men.. Det har jag redan gjort? Varför skulle jag inte?
- Han har ätit tre bajskorvar idag!!!!
- ....

Snacka om att jag bokstavligt talat tvättade munnen med tvål. Jag tror inte den där jycken tycker om mig så värst mycket.. Han skulle såklart upp i mitt ansikte igen när jag satt i soffan.
Häääär! Baaaaajs! Du ska få baaaajs i ditt ansikte din bitch! BAAAAAAAJS IN YOUR FAAAAAACE!!!!

Jag tror jag måste gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bajskorvar dras till bajskorvar.. :) Shalalaaa

2010-02-17 @ 23:18:29
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback