Puss på er

Oj, fan vad jag är dålig på det här med att blogga. Fast det blir ju så när man inte känner sig inspirerad till att skriva.
Så fort bloggrutan kommer upp så blir det helt tomt i hjärnan, även om den går på högvarv annars.
Jävla blogg. Bajsblogg.

Igår var det ju alla <3-dag. Märktes inte av alls. Den är en ganska så onödig dag tycker jag. Visst, en fin tanke, gullig sådär. Men, njaa.. Jag fick iaf en liten tavla av pappa med ett hjärta på och texten "What comes from the heart goes to the heart".  Det var gulligt av honom :).
Annars så låg jag hela dagen i mjukisbyxor med ett stort hål i grenen och världens största huvtröja med luvan dragen över ansiktet i soffan och rörde inte ett finger. Förutom när jag var tvungen att gå till Benevento för att äta min bakispizza med massa cola.
Fyfan vad jag svullar när jag är bakis. Äter konstant! Det var pizza, cola, mackor, kakor, kött med potatis och bearnese, mer mackor och mer kakor och oboy. Mums.
Om man mår sämst dagen efter så är det ett tecken på att kvällen innan var riktigt lyckad. Och det var den!! Hade skitkul med alla mina bruds, och så klart Harry B. Vi dansade i princip hela kvällen. Blir väl lätt så när man inte har något bord, haha.

Tack Jenni, Sanna, Veronica, Jannike och Emelie. Ni är guld värda. Eller, ni är ovärdeliga. Ni är världens skönaste, underbaraste, roligaste, knäppaste och mest speciella brudar. Jag älskar er och är så glad att ha er som mina vänner <3. In all sorts of weather, så vet jag att ni alltid finns där, och jag är där för er.
Och Fia. Du är min no: 1 star och det har du alltid varit. Vi har en historia som rymmer 20 böcker, om inte mer!
Vi är så väldigt lika, och vi lyckas ändå komplettera varandra. Vi har ett sånt starkt band som jag vet aldrig kommer gå sönder.
Och när jag tänker på framtiden, på lilltjejen som snart kommer sitter jag med ett stort leende på läpparna. Jag är så glad, och du och Chrille kommer bli såna bra föräldrar! Men jag kan inte låta bli att samtidigt vara rädd och nervös, även om jag inte behöver vara det. Du är min bästa vän och det här är så nytt, så stort! Och jag blir varm i hela hjärtat när jag tänker på dig. På henne. Du vet att jag finns vid din sida till 110%, för det är där jag vill vara.

En liten kärleksförklaring till mina vänner. Det kan man aldrig göra för sällan ;).

Och nu är det dags att ta sig i kragen för att bege sig mot centrum och senare: THE GYM. Biffbiffbiffbiff. Muahaha.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad fint skrivet, alltihop! Du är en toppentjej Johanna, jag är glad att tbs förde oss samman ;) Haha. Vi är ett grymt gäng helt enkelt ;) Puss på nosen!

2010-02-16 @ 19:03:47
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: Jannike

Så fiiint skrivet ;D

Jag älskar vårat lilla gäng :) Vi är helt enkelt bäst!

2010-02-17 @ 19:52:47
URL: http://jannikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback