Borta

Nu har mannen i mitt liv, min far, åkt upp till Vemdalen med sina kompisar för att åka snöscooter och skidor. Jag hoppas han får det jävligt kul där uppe. Men jag kan inte hejda min oro. Så fort han gick utanför dörren började jag oroa mig.
Och när han packade så kollade jag så han hade fått med sig allt och jag sa till han att inte köra ner i nåt dike på vägen och att ta det lugnt däruppe.
Jag är väldigt rädd om min far.

 

Nästa helg drar jag, Sanna, Jenni, Jannike, Emelie, Veronica och Bönan, hela jävla crewet, på kryssning!
Det ska bli riktigt kul! Festa och röja som satan.
Och så måste jag ju för första gången på bloggen få gratulera mina vänner Iso & Bönan! U go girls! PUSS <3


Jag har blivit väldigt duktig må jag säga.
Har börjat gymma! Det är bra att ha en familj som tränar, som kan rycka upp en från sitt feta arsle.
Har tränat fyra gånger nu på två veckor, och ska iväg ikväll och röra på fläsket.
Får se hur det går. Jag och Carina och vår granne Anna var och körde ett pass "funktionell" i tisdags. Mina ben var som spaghetti. Jag kunde inte gå och det kändes som om att jag skulle ramla ihop när som helst.
Och Carina asgarvade åt mig när jag skulle gå nerför våran trapp. - HAHAHAHAHA! Du ser ut som en höggravid kvinna som försöker gå nerför en trappa.
Ja, det gick inte. Och idag är det fan värre.
Jag är som en nyfödd kalv.
Men som sagt, vill man vara fin får man lida pin.

Jag och mormor har planerat att ta ett "generationsfoto". Eftersom vi är fyra generationer kvinnor som är i livet nu, och min gammelmormor är väldigt gammal..
Det är min gammelmormor som är född i början av 1900-talet, mormor på 40-talet, mamma på 60-talet och jag på 80-talet.
Det skulle vara en awsome grej att göra! Och ett väldigt fint minne av alla oss tillsammans :) .


Kommentarer
Postat av: Veronica

hihi <3

2010-01-21 @ 16:17:23
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback