Gott nytt år

Gott nytt år.. och gott nytt år. Hit och dit och här och var.
Tänk om firandet inte blev som man tänkt sig? Tänk om man tar dom första sekundrarna på största allvar. Att så som man känner, tänker och det man gör in på det första året, att exakt så blir ens år.
Då är man dömd att misslyckas.
Jag tänkte så dom första sekundrarna på det nya året men sen sket jag it. Va fan.. Att tänka så... Det är ju bara bajs.
Det nya året.. Om man ska tänka i dom traditionella banorna, på hur jag firat skiten. Kommer blir lugnt.
Vi tjejer var i storvreten. Skålade lite och kollade på fyrverkerierna. Sen ville vi ha nånting roligare för oss så vi satt och diskutera i trapphuset. Sen åkte jag hem.
There is no better place than home. Fy fan va skönt att vara hemma. Ta sin nattmacka och sin fyllechokladbit.
Jag ångrar ingenting. Jag ångrar inte att kvällen kunde ha varit roligare eller mer händelserik.
Jag är nöjd.

Å fyfan...
...........
.............................


Är det här ett tecken på att man är gammal??????????????????

Äh..
skitsamma för tillfället. Fyllekäk på g.

Kommentarer
Postat av: sanna

Som jag sa till dig igår Johanna, ingen ska få förstöra vårat nyår, dom är inte ens värda att tänka på. Det blir vad man gör det till ;)

Tack för igår det var roligt att äntligen få fira med alla tillsammans <3 Detta år kommer bli grymt med alla er tjejer! ;)

2010-01-01 @ 15:02:25
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag håller med ovanstående :) Ni är grymma allihoppa <3

2010-01-01 @ 15:53:06
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: sanna

Johannii här har du min nya blogg :) Den kommer bli lite mer positiv jag lovar ;) Haha

2010-01-04 @ 22:19:55
URL: http://skoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback