Januari är en snigel! ... I ögat!!!

Det nya året går väääldigt långsamt. Eller är det bara jag? Eller kanske bara januari som sniglar sig framåt?
Hur som helst: Vääääldigt långsamt.
Det är bara den 13 och det känns som om februari redan skulle vara här. Men det är det inte!
Suck. Känns som nyår var för ett halvår sen. Känns som att jag träffade alla mina kompisar för flera månader sen även om det bara var några dagar sen.
Ja. Allt! Allt går så långsamt att det inte passar in i vart jag befinner mig. Det känns skitkonstigt. Inget grepp om tiden.

Det nya året har också börjat väldigt lugnt. Och det är bra! Jag spenderar mycket tid med min familj, är med mina vänner, jobbar, går på promenader, tränar och läser. Det är väl det jag gör mest.
Sitter knappt framför datorn längre, inte tv'n heller för den delen. Finns ju bara skit överallt. Och datorn? Börjar hata Facebook mer och mer, finns det nåt onödigare jävla skit? Det enda bra är isf Google, där man kan hitta det man söker.

Nu har vi tjejer bokat kryssning i slutet på januari. Det ska bli kul. Har aldrig vart på kryssning förut och festat. Var på spakryssning en gång med mamma.
Och i sommar har jag, Emelie, Sanna och Jenni bestämt att vi ska hyra en lägenhet i Magaluf. Det är något jag verkligen ser fram emot! Att äntligen få dra utomlands med bara närmaste vännerna :)
Att få åka till värmen och havet och lämna allt grått och trist bakom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback