So fresh and so clean-clean

Var nere hos Sanna på Nectar igår och förnyade mitt hår. Det vart jättefint! Mörkbrunt med ljusa effekter i luggen och här och var. I love it. Sannisen är såå duktig :) Och det blev en del asgarv när folien skulle på. HAHAHA!
Sen så gick ju inte bussen hem förrän en halvtimme senare, så det blev en tripp in i Bokhandeln och jag kom ut med en massa smått och gott! Fann sista exemplaret av Slash's självbiografi (woho), skissblock, skissblyertspennor, en stompfer, färgpennor och konturpenna (som eg. är till manga men som är huuur grymma som helst!). Jag är skitnöjd med mitt inköp och nu är det dags att ta tag i min konstnärliga ådra.

Ska vara på jobbet om fyra timmar. Det är för jävla segt att jobba stängning en hel vecka i sträck. Man förstör dygnsrytmen! Vaknade nyss liksom, halva dan har gått.. Yeah, well. Det är bara idag och imorgon kvar, sen är det kryssning på lördag :) Ska bli skönt och jävligt kul att dra iväg med kompisarna.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Wooow. Vill se nyafrissade Juhani :D

2010-01-28 @ 20:04:41
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback