Usch

Jag som varit så duktig. Ikväll har jag svullat, som fan. I chips och godis. Okej.. lite kanske jag var värd det, men efteråt, när man känner sig som en svullen flodhäst, är det inte lika kul.
Imorgon blir det till att pressa på body pumpen. Körde det i torsdags och det var hur kul som helst! Och imorgon är det gratispass också. Woo!
Så godissvullen + ska-snart-ha-menssvullen = extra fet Johanna = pressa pressa pressa.
Beach -010 va? Eller säger man -10? Hur fan är det man ska säga? Jävla tal..


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, vad söööt du e! Jag tror man säger 10 bara :S

Och vad DUKTIG du är som tränar!! :D

2010-01-23 @ 09:26:42
URL: http://skoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback