Det är ju tisdag idag!

Så jag och Veronica drog och simmade i Storvreten. Woho! Fast vi simmade tydligen åt fel håll.. Man måste ju följa pilarna, annars blir det kollision.
BAH.
Jätteskönt att få sim-simma sig lite, och få lite enhörningstid med söta enhörning, mihi. <3
Vart lite planer om att dra ut och bärsa sig lite på lördag. Ser fram emot!
Efter simningen drog jag upp till min älskling som äntligen kommit hem från sitt arbete. Vart pusspuss på han och han visade stolt hur fint han hade gjort i förrådet. Vart så mycket finare och bättre nu, än förut då det var hur mycket skit som helst som låg överallt. Nu finns det mycket plats och allt är snyggt organiserat. Så nu är det bara att lägga in flyttkartongerna som vi ska hämta från farmor imorgon. Bra jobbat, Micke! 5 av 5 toast.
Sen var det dags för han att tvätta, och jag åkte hem eftersom lilla hunden är ensam hemma. Han fick en korv av mig för han är så söt. (Hunden alltså)
Om typ två timmar kommer älsklingen hit och då får vi mer tid tillsammans. Sen blir det jobb för han tors-lör.
Usch. Typiskt att han ska jobba så mycket sista veckan på min semester.. :(
ÖÖÖöööÖÖÖHHhhhhHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag ta mig en kaka och sitta och fisa lite.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var gött att simma! :D Ser fram emot lördag :D wohoooo

2010-07-20 @ 17:01:07
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback