Jaha

Jaha, vad händer nudå?
Just nu sitter jag uttråkad, själv, i Mickes soffa och lyssnar på "Englishman in New York".
Har precis tittat på film och jäst mig själv efter två bitar pizza.
Kanske blir en tidig kväll ikväll.
Jag och mamma var i Skärholmen, sen joina Fia. Jag gjorde av med mycket pengar. Suck. Lite småångest just nu. Även fast det var bra saker. Bh,ar och trosor, linnen och t-shirts, rakhyvlar och mascara, avfärgning till håret och färgning (det är koppar som gäller). Det braiga är ju att det är rea nästan överallt. Annars hade plånboken gråtit, och jag med för den delen.
GAH! Uttråkad, och inte trött. Och jag orkar inte kolla på film. Och jag orkar inte hålla på och rensa ur kartongerna där alla glas och sånt där nu. Det kan vi göra imorgon.
Det börjar bli mörkt nu. Solen skiner lite svagt rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback