Komma igång. NU!

Nu fan måste jag komma igång. Det här går inte längre. Nu har det gått för långt. Gått för långt med svullande och soffsittande.
Jag sa inga sambokilon, och då ska jag fan inte få några innan vi ens flyttat ihop!
Ser redan nu hur låren börjar växa. Hur magen börjar växa. Hakan och armarna.. GAWD!
Känner mig som.. som... som en blob. Ser ut som,, en, blob.. Deg. Deg som väller ut överallt.
4 månader är en lång tid och jag har tappat alla mina muskler. All min energi. Med denna lön som kommer ska jag köpa ett nytt gymkort. Där med basta!
Det är ju kul att man säger att man ska bli beach -10 och lägger av tre månader innan och bara svullar istället. Det får nog bli vinter -10 istället ;).
HELL YEAH!!!!!! HOOO-HAAAA! (Kör olika spännis-positioner och kysser biceps)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad? sådana varelser såg man i början på 80-talet, trodde "det" var ut döda,eller ???

2010-07-19 @ 09:30:53
Postat av: Johanna

hahaah! mamma, dom finns fortfarande! ;)

2010-07-19 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback