Semester, dag 15.

Och fan vilken lökdag det har varit idag. Hade på mig mina Converse och det vart ju inte särskilt lyckat.. Plaskpöl i dojjornaaa!
Jag och morsan åkte bort mot Ekerö. Tog en sväng förbi gammelfarfar och gammelfarmors grav i Drottningholm. Och sen vidare bort mot mammas farbrors frus affär där som säljer glas, porslin och en massa annat smått och gott.
Massa fint hittade vi där, men det var främst för mormors skull vi åkte dit. Hon fyller nämligen år på lördag så vi köpte en liten present :).
Apropå lördag så är det dags för dop för lilla Oliven i Salems kyrka. Ska bli roligt :) Så imorgon åker jag och lillebror för att inhandla en doppresent.
Skönt nu när kvällen kommer då det blir svalt. Och man hör alla gräshoppor när man sitter på altanen och avnjuter en cigg. Lugn och ro. Nu känns det att jag har semester. Tar ju ett tag att varva ner och inse. Och nu har jag det. Fattas bara en utlandsresa ;). Fast... det spelar ju ingen roll nu direkt. Georgos och Elina är nere i Grekland nu och det är lika varmt här som där.
Nej nu ska jag fortsätta måla mina tånaglar vackert rosa ;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback