Semester, dag 5.

Och jag sitter här i det varma köket, pyamasen är fortfarande på. (Kom ihåg, semester.)
Diskmaskinen är igång, tvätten vart precis klar. Ska väl ta och dammsuga och få på mig kläder. Kanske cykla ner till ICA och köpa nåt kaffebröd. Farmor och farfar ska komma förbi på en fika idag. Fast jag har inte hört nåt från dom än :S.
Familjen är fortfarande i Barcelona. Deras plan landar på lördag klockan två. Så jag, Micke och Jocke ska försöka fylla ut matförrådet så gott det går tills dom kommer hem. Och köpa hem lite potatissallad och rostbiff som dom kan äta när dom kommer.
På onsdag åker jag och Micke iväg till Kristinehamn för att hälsa på mormor och morfar. Biljetterna är bokade och klara. Nu gäller det bara att hitta nåt ställe att skriva ut dom på. Jag hoppas han kan göra det på jobbet.
Ska bli skönt att få komma iväg lite. Deras landställe ligger också ganska avskiljt, så  vi kan gå runt och vandra i skogen, eller lägga oss på stranden som är vid Vänern.
Blir nog att åka in till staden där och titta lite.
Och jag får hålla tummarna att vi spelar Yatzy och äter en skål med flingor, mjölk och nyplockade blåbär som vi gjorde varje kväll när jag var där förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback